Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Mikaela Billström - 20 februari 2010 22:26

Tjingling!


Idag efter jobbet skyndade jag och Micke oss in till Birsta för att köpa en present till min mamma som fyller år imorgon. Jag hittade en döskalle skarf till mig själv som jag köpte, Jag vet att hela döskalle hysterin är kanske last year men jag tycker det kan vara skit snyggt att ha en sån skarf till en svart skinnjacka och ett par hight hill.SYnd bara att jag måste vänta till våren innan jag får ha den för den funkar nog inte så bra till min peak jacka, eller vad tror ni?  ..


  



Minns ni när Laila Bagge hade på sig sitt döskalle halsband i idol?Hur hett var inte det?Hon hade en classy look och sedan bryter hon av allt med ett sånt halsband.

Letade runt lite på internet ni efter halsbandet och hittade faktiskt det. Kanske är en sak som jag skulle ha köpt när vi åker till stockholm..


  



HIttade även denna ring på glitter. 


  


Jag och Micke tittade på melodifestivalen förut, vi skulle gå på bio men vi bestämde oss för att hoppa över det och ha en filmkväll hemma istället.

Det var ett heavy metal band med som jag inte minns vad dom hette som vi tyckte var bra, Ringde tillochmed och röstade för första gången någonsin.

Kan gissa att min hårdrock girl Helene satt klistrad framför tvn när dom framförde sin låt. Dom gick iallafall till andra chansen så det får man väl vara nöjd med.



I morgon ska jag jobba igen fast bara till tolv. Sedan ska jag hem och städa innan släkten kommer hit för att fira mammsen.. Vi ska äta smörgås tårta, mammas favorit.



Hoppas att ni får en underbar lördags kväll och njut av er ledighet..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards