Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Mikaela Billström - 21 februari 2010 20:36


Orkar egentligen inte blogga idag men jag gör det för er mina älskad läsare..

Idag har jag jobbat även fast jag är tok förkyld och ont i halsen. När jag kom hem slockande jag i soffan några timmar innan familjen kom hit för att gratta mamma.

Mamma fick presentkort på birsta city, en perkulator, pengar och smycken, tror hon blev nöjd med allt.


När alla hade åkt så sprang jag och Micke bort på ica för att köpa en god frukost tills imorgon så vi ska gå upp tidigt och se Sverige - Finland matchen på tvn.


Nu ska jag bädda ner mig och bli bortskämd utav Micke. Han är världens bästa när jag mår dåligt, finns inget han inte skulle göra för mig då. Puss på dig!



Ha en underbar söndagskväll.





"Du borde förstora skallen istället för brösten så dina två hjärnceller får lite mer plats att dansa på, Det skulle förstås inte hjälp dig men dom skulle nog få det roligare"

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards