Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Mikaela Billström - 26 februari 2010 23:33

Tjingling!


Jag vill börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid. 


Idag hade vi tid hos veterinären med Charls. Micke som var ledig idag följde med oss in vilket är väldigt skönt. Lever proverna såg bra ut nu och det var en otrolig lättnad när veterinären berättade om provsvaren. Finally, nu kan man lägga det bakom sig..


Jag har även varit på Birsta city idag. Jag och Gubben åt lunch där sedan shopade jag lite.

Hittade en schysst armband och lite annat på Gina Tricot. Köpte även nya leggings(Kan man någonsin få för många?)Och några nya nagellack, Var även in på Rocks och köpte andra säsongen utav gossip girl (Yes, i know.. Jag är en nörd).


Jag ochg Micke har bokat in en weekend till Sthlm till helgen. Ska shopa lite vårkläder och gå och se musikalen Grease på Göta lejon. Ska blir skit kul att se den faktiskt.


Nu ska vi titta på film men uppdaterer bättre imorgon.


xo



  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards