Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Mikaela Billström - 18 februari 2010 22:23

Tjingeling!


Idag på eftermiddagen så åkte jag och Carro in på stan och shopade lite. Jag var tvungen att kolla efter en ny fondution och en ny dagkräm. Hittade en bra kräm på The body shop som jag köpte. Är dålig på det där med ansiktskrämer, har ingen favorit så det är svårt att hitta den rätta bland alla miljontals olika krämer. Köpte en ny foundation på Kicks också.


Sedan gick vi på Waynes och fikade och snackade skit. Linen åker ju til Sthlm imorgon och är bort några dagar sedan kommer hon hem igen för att åter igen åka till Dubai..Med andra ord så kommer jag inte kunna träffa henne lika mycket som jag gör nu och det känns lite tråkigt,


Efter fikat åkte vi hem till mig och softade lite. Hon hjälpte mig med tvätten, så snäll som hon är  


Imorgon är jag ledig. Mamma fyller år på lördag så måste nog åka in på stan och köpa hennes present.


Nu ska jag fila lite på mitt CV som jag ska skicka in ikväll. Wisch me good luck.-


Natti Xo

Av Mikaela Billström - 18 februari 2010 01:05

Sitter just nu och äter popcorn och väntar på att tre kronor ska göra sin debut. Det får man ju inte missa. Är nog ledig imorgon, har lagt schema att jag ska jobba men har inte fått in nått än.

Tina och Tindra kanske ska komma upp imorgon på morgonen och hälsa på. Om jag fortfarande är ledig då vill säga. 


Ska träffa Linen imorgon också innan hon drar till sthlm..


Ikväll har jag suttit med mitt cv som ska in på sundsvalls kommuns hemsida. Hemsidan är från 1700talet så det är rätt så svårt. Kan inte bifoga mina betyg så måste på jobbet imorgon och fråga Maria min chef om hur jag ska göra.


uppdaterar mer imorgon.


Sleeptight.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards