Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Mikaela Billström - 3 februari 2010 20:35


Ett sant och mycket klokt ordspråk som min kära vän Carro har lärt mig. Synd bara att jag inte lyssnar på hennes filosofi och vräker i mig godis istället. 



Idag har jag och Micke målat med oljefärger. Vi skulle göra ett mästervärk men det hela slutade med en misär. Men roligt hade vi   


Till min stora förtjusning såg jag att The real housewifes börjar på en ny säsong idag, gissa om jag kommer att sitta bänkad? Micke gillar alla serier som jag gillar, säger han i allafall. Och jag tror han, han har nog inte haft något val ä att börja gilla Desperate housewifes, Gossip girl, O.C, Paradise hotel mm eftersom det är det enda jag vill titta på.


Han är så snäll min lilla Snuffs.


Nu ska jag smsa Carro och fråga om hon vill ha sällskap till sjukhuset imorgon.


byebye.


                  

Av Mikaela Billström - 3 februari 2010 14:54

 



Och så var det klart, Vinnarna av Paradise hotel är Jackie och Patrik.

Alla säger att Jackie är en sådan värdig vinnare och att hon är så himla gullig.

Vart då någonstans? Hon tror att hon är den nya Gynning, som om hon har samma klass som Carolina Gynning? Inte ens till Linda Rosing nivå når Jackie..

Sedan tyckte jag att hon inte spelade spelat heller. Kristoffer som fick rejält tunga utmaningar och som vart singel ett fler tal gånger och på grund av det fick han många fiender och det var på grund av dom här fienderna han stupade i finalen.

Jackie har bara åkt med på en stor fet räkmacka medans dom runt omkring henne har fått gjort grovjobbet.




 



Patrik..Han är väl okej. Men han har inte varit med i spelat från dag 1. Vilket jag tyckte att en finalist skulle ha vart.


Men allt det här är ju enligt mitt sätt att se på det..Ni har säkert en helt annan uppfattning..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards