Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Mikaela Billström - 19 februari 2010 14:39

Jag och Micke har länge funderat på att köpa en tavla av CArolina Gynning. Jag älskar hennes tavlor, hon målar för det mesta nakna kvinnor med stora bröst i alla olika färger. Jag surfade runt på googel nu för att kolla runt på tavlorna lite då det dyker upp en likanande men det var inte Gynning som hade målat den.


Det var Marie Plosjö som hade målat tavlan. Hon är en riktigt härmapa som försöker nå framgång genom att gå i Carolinas fotspår. Hon kanske tänker " Jag är ju blond och har sillisar, jag har ju även varit med i en dokusåpa och vikt ut mig, jag ska nog också fatta penseln och bli en konstnär" Jag stör mig på  henne. Bigtime.


Hon är 34år (eller är det 35?) och hänger med Kissie och hennes bihang, hon hänger ut hennes fd bästa vän Natscha Peyre och berättar om hennes nosejob som hon har försökt hållt hemligt. Hon avslöjar saker om henne till sin nya Bff Kissie som senare hänger ut Peyre i sin blogg och på twitter. Natascha pojkvän har även varit otrogen emot henne med Marie.. Hur kan en bästa kompis göra någon sånt?(Hur killen kan gör något sånt orkar jag inte ens ta upp)Som pricken äver i:et så berättar hon slla detaljer om otroheten i pressen så Peyre blir sårad ännu mer.Hon verkar göra vad som helst för att få stå i rampljuset sedan spelar det ingen roll om varför hon står där. 


Kolla på dom här tavlorna-



-  


Den är tavlan har Carolina Gynning gjort..



  


Och den här tavlan har Mari Plosjö gjort. Ser ni likheten?


 


Marie, inse att du är en vuxen kvinna och agera efter det.. Ingen kommer annars någonsin kunna ta dig på allvar.  





Av Mikaela Billström - 19 februari 2010 12:40

JA eller NEJ..


Hur jävla svårt kan det vara? Istället för att låta tiden gå och snacka en massa dravel..


Jag är rätt irreterad idag..Märks det?



Jaja, idag är det iallafall Fredag..Och jag är ledig. Har haft fullt upp hela morgonen med tvätten och storstädning. Jag har en smärta i halsen som inte ger med sig, jag kan knappt svälja.. Jag fruktar för att det är halsfluss vilken jag absolut inte har tid med just nu.


Såg att dom hade ringt från Uttern igen imorse. Försökte ringa upp men fick inget svar. Smsade Ellenore som jobbar där men men hon har inte svarat än. Jag får försöka ringa igen om en liten stund. Har fått ett pass där som jag ska jobba den 22 mars. Ska bli kul att jobba lite där och göra någon annat ett tag.


Fick mejl från Maria Norberg imorse som skev att dom hade mottagit min ansökan och tjänsten. Så nu är det bara att hålla tummarna. Men går det inte den här gången så går det säkert nästa. Det som är så tryck att jobba inom kommunen..


Nu ska jag smsa Tina och fråga vad hon sysslar med.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards