Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Mikaela Billström - 13 februari 2010 22:17

   




 



 



 




    



 



,   



Av Mikaela Billström - 13 februari 2010 19:19

     




Jag skulle ge dig

allting du pekar på

men bara när du inte hör

vågar jag säga så



Jag kan inte ens gå

utan din luft i mina lungor

Jag kan inte ens gå stå

när du inte ser på

Och genomskinligt grå

blir jag

Utan dina andetag..


Min klocka har stannat

under dina ögonlock

fladdrar drömmarna förbi

inuti är du fjäderlätt och vit


Och utan ett ljud

mitt hjärta i din hand

har jag tappat bort mitt språk

det fastnar i ditt hår



Jag kan inte ens gå 

utan din luft i mina lungor

Jag kan inte ens stå

om du inte ser på

Och genomskinligt grå


Vad vore jag

utan dina andetag?






Av Mikaela Billström - 13 februari 2010 18:01


Surfade runt lite på internet och hitta dom här döheta skinnhandkarna -


  



Hanskarna är dessvärre rätt dyra och det är skinnföretaget Jofama som har producerat dom men det är staylisten Lars Wallin som har designat dom. Efva Attling har också gästspelat hos Jofama och designat olika skinnprodukter bl.a en otroligt snygg skinnjacka.



Man ska väl investera på sig själv och om man fryser om händerna behöver man ju ett par schsst handskar så man inte blir förkyld   


Av Mikaela Billström - 13 februari 2010 14:59

Jag får dåligt samvete när jag sitter inne när det här är så fint väder.. Hundarna kollar på mig med dystra minner som säger "Mamma, nu tar du dig i kragen och går ut med oss"

Valpen verkar ha fått en släng utav adhd för hon ska klättra, springa och hoppa, och då allt helst på engång. Men hon är härlig mammas lilla tjej.


Jag och Helene skulle ha hittat på nått idag men det rann lite ut i sanden. Dels för att jag inte hade nån bil så vi kunde åka någonstans. Micke jobbar ju så han har den. 


Man kanske ska göra sig i ordning riktigt och gå ut och möta dagen. Micke är ju hemma om 30min så man kanske ska åka någonstans och släppa hundarna, det behöver dom just nu.


Sagt och gjort.


Uppdaterar mer ikväll istället.


Ha en underbar lördag nu.




Bjuder på lite sommarbilder på vovarna.



          

Av Mikaela Billström - 13 februari 2010 14:55

Tjingeling!


I detta vackra väder syns allt damm som mest. Vart jag än kollar ser jag damm..Urscha.

Jag storstädade igår men det ligger damm fulla golven ändå. Jag ger snart upp..

Det är ännu svårare att hålla rent just nu när vi har två köksbord stående i köket..


Ingen som vill köpa våran mio köksbord i ek med sex skinnstolar?


  



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards