Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Mikaela Billström - 12 februari 2010 19:22


Nu på eftermiddagen kom Majsan och Linen hit och hälsade på. Jag gjorde slingor på Linen som vii försöka göra sitt hår lite ljusare. Efter det åkte jag in till Mickes jobb för att hämta honom. Vi skulle egentligen iväg men Micke var så trött så han var tvungen att sova lite först..


Många tankar kretsar kring min kusin Therese och hennes familj. Man vet inte vad man ska göra eller säga. Eller om man inte ska göra någon av det. Men jag och Majsna ska skicka blommor tänkte vi iallafall. Vet inte hur mamma och resten av släkten hade tänkt än men det ordnar sig. Man känner sig fjutig, vad man än gör och säger blir det aldrig bra..


Idag på stan köpte jag en ny hårförlängning. Var på ica förut och köpte en champange blond färg som jg ska färga förlängningen med..Blir nog bra. 


  


Dom ringde även från ett boende inom omsorgen idag och frågade om jag ville jobba lite i Mars månad, Jag tackade såklart JA. Jag har varit där förut några gånger så det är inte helt nytt.


Nu ska jag börja med middagen och väcka upp askungen ur hans djupa sömn.



Adios.



Av Mikaela Billström - 12 februari 2010 15:40

Efter en lunch med Micke på stan och en sväng till veterinären så får jag ett samtal när jag kom hem av en nära kompis. Hon frågade om jag hade hört vad som hade hänt och jag svarar nej!Jag fick en rysning genom hela kroppen och fattade snabbt när jag hörde hennes tonläge att något hemskt har hänt.


Hon berättar att en av mina släktingars barn har dött.. Det är helt ofattbart. Bara ett par månader gammalt. Hon var med om samma sak för två år sedan också händer det igen..


Hur kan man gå vidare efter nått sånt egentigen?Att tappa sin mamma och två barn inom loppet på ca fyra år. Det är helt sjukt.


Det här kommer att bli en svart fredag.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards