Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Mikaela Billström - 2 maj 2010 20:32


Min syster tog upp en sak i sin blogg för någon vecka sedan som jag har gått och funderat över ett tag..


Varför har man så många killkompisar som singel tjej men så fort man skaffar kille så försvinner dom. Är det därför att killen är rädd för vad den nya pojkvännen ska tycka och tänka eller är det kanske för det har funnits känslor med i bilden ifrån killkompisens sida..?!


Jag har hört ifrån många olika människor att en kille är inte kompis med en tjej som han inte är intresserad utav. Det får mig att tänka till, kan det vara så?Jag har svårt att tro det. Jag har alltid bara umgåtts med killar för att jag har trivs med det och som det har känts så har dom trivs med att vara med mig också. Men när jag träffade Micke så försvann alla fort som bara den,. 


Vad tror ni? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.




  



Av Mikaela Billström - 2 maj 2010 16:49

Idag har jag jobbat, är grymt trött och vill inget hellre än att lägga mig på soffan och sova. Jag har fotbolls träning vid sex ikväll men vet inte om jag pallar att träna..


Imorgon måste jag nog ta ledigt ifrån jobbet för att åka in med Chanel så hon får sin spruta..


Är inte bara Chanel som ska till doktorn, jag måste försöka hjälpa en envis familjemedlem också. Varför ska karlar alltid vara så matcho??





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards