Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Mikaela Billström - 9 maj 2010 21:54

HEJ MINA FINA!


Igår var jag faktiskt ut, hör och häpna   .. Jag frågade några olika vänner men det slutade med att det bara var jag och Linen som var ut. Vi åkte på en för fest i Bommen hemma hos Sara sedan tog vi bussen in till krogen. Jag har helt ärligt inte åkt buss på säkert fem år och till min förtjusning så såg jag att man kunde dra visa kortet på bussen, vilken uppfinning   Bra för mig som aldrig har kontanter.. Jag och Linen gick till Memento och krökade lite och vi hade en grymt rolig kväll. När det stängde där så gick vi ner till Oscar och drack lite där nere. Sedan gick vi ju på MAX, Såklart! Där träffade vi Sara och dom andra. Sara hade fullt upp i sitt ragg så hon gav oss ingen respons så vi drog hem. Älsklingen hämtade oss, han hade suttit vaken till klockan tre. 



Lite bilder från igår -


 

 Jag och Linen hemma hos Sara. Jag hade köpt Champange som vi skålade i eftersom hon har fyllt 25. 



     


Linen visar sina flygvärdinneskills och öppnar en champange flaska..

                  

Vi fular oss.. Like always.



               


Grymt ful bild på mig men det var det ända som Sara var med på.




 

Oyeah, .




 


Linen visar vilken fotbollssupporter hon faktikst är när vi träffade den här GIF spelaren på Oskars. Linen fick tillomed äran att ha på sig hans keps, de ni   






     


Spegelbild




  


Hon håller hårt i flaskan..





Är just nu grymt seg efter fotbollsträningen.. Jag känner att jag har fått upp flåset lite bättre men det är ändå en lång väg kvar. Ska ta en dusch nu och mysa ner mig i soffan och titta på någon film.


Mina tankar idag går till en nära vän som har det svårt, det är svårt när man är oförmögen att göra något annat än att bara se på. Jag lovar att jag ska hjälpa dig med allt jag kan och jag är aldrig längre bort än ett telefonsamtal..Jag ska sitta klistrad vid mobilen eftersom jag inte direkt är känd för att ta med mobiltelefonen när jag är ute. Men nu lovar jag att jag ska göra det och jag har jour  24/7..


Efter regn kommer solsken även fast ljuset känns långt borta just nu..


Avslutar det här inlägget med lite bilder på min lilla familj.


Puss / M



         


Jag och Micke fikar på Åhléns i Sthlm. Han är så fin på den här bilden..


 

Nellen med en trasa i munnen 



    

Ny duschade och fina



    

Jag och Charls myser i soffan..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards