Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Mikaela Billström - 4 maj 2010 23:58



Ingen som är involverad i bloggvärlden har väl missat tuffingen Paow uttalande om Sverige demokraterna och hur bra hon tycker att dom är. Som vanligt vet hon inte ens vad hon pratar om, hon använder alldeles för stora ord som hon långt ifrån har täckning för.


Nu med den här filmen är det bevisat. Paows hjärnceller har ont om utrymme..




Vad är det för många av? Jag grepar det inte riktigt..


Hahaha


Av Mikaela Billström - 4 maj 2010 23:04

Idag har jag inhandlat ett par nya fotbolls skor. Passade på att smita in på Stadium efter besöket hos veterinären för jag kände att det var dax att fixa ett par nya dojjor. Skorna jag har nu är gamla, alldeles för gamla. Jag har säkert 10 par fotbolls skor men det är nästan inget par som sitter som dom ska. Antingen är som för stora eller för små.. Men idag hittade jag ett par perfekta, dom är vita med svarta ränder. 
Köpte även ett par nya fotbolls strumpor en en ny vatten flaska..

Det gick iallfall bra hos veterinären idag, sista sprutan nu och sedan ett ultra ljud om en månade för att försäkra oss om att allt är grönt.

Jag hade en grym träningsvärk i låren efter träningen i Söndags men Micke masserade bort värken men hjälp utav massgeolja. Så himla skönt att slippa ha ont.. Han är duktig min lilla Snuffs   ..
Nu ska jag tvätta bort min ansiktmask sedan blir det nog sängen. Jag hoppas mitt nya hår kommer imorgon också för jag behöver verkligen byta ut min förlängning nu..
Sleeptight 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards