Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Mikaela Billström - 13 maj 2010 21:48

Eftersom jag följer Tyra Sjöstedts blogg dagligen så är jag alltid bänkad klockan 21:00 varje Torsdag framför datorn när Bella&Tyras show börjar. Idag hade dom Pissie som gäst och jag kan säga att jag blev helt chockad när hon kom in i studion. Hur ser hon ut? Man är van vid att se en helt annan tjej i bloggen eftersom hon retuschera sina bilder typ all the time..

Kissie har ju gått ut i sin blogg ett flertal gånger och berättat hur ful näsa Bella har och att hon ser ut som miss piggy, men när man såg Kisse så kan man inte annat än att le - Var det självaste pinocchio?Jag tror det. Hon ljög sig igenom hela showen och hennes näsa blev om möjligt ännu större. Hon har dessutom klandrat Bella för hennes acne men idag var det Kissie själv som såg ut som en visuvio medans bella såg ut som en babystjärt.


Jag tror dessutom att idioten var full. Hon vågar väl inte komma annars..


Vem tycker ni är snyggast?


  Kissie, med hennes fräscha hy och underbara näsa..




Eller...





 


Blondinbella aka Grisbella, hon med grisnäsan och blåbärspajs ansiktet..

(ytters ironiskt, Bella är jätte vacker..Och även Tyra.)





Jag ber om ursäkt för att jag skriver om det här..Det ska aldrig upprepas, var bara tvungen att ventulera mig lite..



Av Mikaela Billström - 13 maj 2010 20:06

Hej mina fina!


Jag och Micke var till hans föräldrar nu på eftermiddagen och åt middag. Jag fick en Louis vuitton sjal utav Mickes mamma. Den är grymt fin och den kommer att passa skit bra till min bike skinnjacka.   ..



 

Av Mikaela Billström - 13 maj 2010 13:00

jag säger god förmiddag och hoppas på att ni är lediga denna röddag. Jag är det och Älsklingen kommer snart hem från jobbet.


Sitter just nu och lyssnar på min och min mammas favorit grupp Kent, Jag har låter " Utan dina andetag" på repit. .


Jag älskar den här låten..


4




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards