Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Mikaela Billström - 29 maj 2010 22:12


Tjingling!


Nu har vi precis ätit en god middag och tittat på melodifestivalen(Jag vet att det inte heter melodifestivalen men jag kallar det så).. Jag håller på Turkiet, tyckte dom var grymma. Är lite less på alla ballader och allt glitter som hör festivalen till..


Jag och Älsklingen var ju och fixade mina läppar ikväll. Jag var inte ett dugg nervös innan och jag hade inte alls förberett mig på att det skulle kunna göra ont men det kan jag säga er att det gjorde. Satan vad det kändes, speciellt när han skulle injicera bedövningen.

Men det tog bara 20 minuter allt som allt så det gick bra iallfall. Jan Lapins hette han som gjorde behandlingen och han kommer ifrån Stockholm. Han är expert på sitt område och han kändes väldigt proffsig.




  


Har bedövar han mina läppar. .


   




       


Jag väntar på att han ska fortsätta behandlingen. Jag känner mig som att någon har slagit in min mun.




     


Vi går igenom resultatet. Jag blev jätte nöjd direkt när jag såg den nya formen, dock så får man inte det riktiga resultaten förnst efter några dagar då man är väldigt svullen. Jag är även helt blå på insidan utav läpparna.




                           


Jag ville inte lägga upp det här kortet för jag ser så himla flottig ut här men det fick duga ändå. Här ser ni på ett ungefär hur det blev, är dock lite svullen fortfarande och har lite svårt att prata..Ska lägga upp ett bättre kort imorgon för då ska läpparna vara fit four fight igen   


Ska lägga mig och vila lite nu. Är lite groggy efter all bedövning han gav mig, Jag kände mig full när jag vinglade därifrån. Tur att Micke var med så han kunde köra.


Till er som har hört av e och vill ha en bild så får ni det i morgon, jag har ingen ork att fixa det nu.



Ha en underbar Lördags kväll nu raringar..


  / M



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards