Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Mikaela Billström - 3 maj 2010 19:44

                    

Av Mikaela Billström - 3 maj 2010 19:28



Idag fick jag ta ledigt ifrån jobbet för att åka med Chanel till veterinären. Jag visste att inte alla veterinärer ger ut en abort spruta innan det har gått 21 dagar utan dom vill helst vänta och se om det har blivet något men jag ville få det överstökat nu och med tanke på hur pass liten Chanel faktiskt är så så var det nödvändigt. Som tur är tyckte dom underbara veterinärerna på Djursjukhuset precis som jag så hon fick en spruta.  JAg ska tillbaka samma tid imorgon igen så ska hon få en till spruta då.


Måste ha lite översikt över Chanel nu då hon kan få sammandragningar och bli illamående. . Lill gumman..


Efter veterinärbesöket åkte jag och Micke direkt ut till Timrå där mitt lag hade sin första seriematch som jag var tvungen att hoppa över pga av veterinär besöket. Vi spelade mot det laget som vann våran serie föra året så jag hade räknat med en förlust men vi vann faktiskt, med två-noll. Det hade nog inte dom räknat med   


Var en sväng på Birsta sedan och köpte en film "Den enda Rationella", en jacka ifrån hm och en t-shirt. Micke köpte en mjukdress också..Träffade Majsan på Dressman också, var trevligt att snacka lite med henne för det var ett tag sen..


  


Min nya jacka



Nu ska jag fixa lite pannkakor som vi ska äta till säsongsstarten av "Bonde söker fru" ..


Micke har även lovat mig en helkroppsmassge för att försöka bota min träningsvärk som jag fick på träningen igår..



puss M   





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards