Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Mikaela Billström - 5 maj 2010 01:27


Ligger i sängen med datorn i knäet, bredvid ligger Älsklingen och andas tungt med Chanel liggande på bröstkorgen. Dom är så fina, jag vill bara pussa på dom..

Sitter och läser Sabinas blogg och gråter i min ensamhet. Sabina hade en riktigt elak cancer diagnos som efter en lång kamp tog hennes liv. Hon blev inte gammal, inte gammal alls. Hon hade två döttrar som verkligen hade behövt sin mamma och en make som hade behövt sin fru. Gud, det är så himla orättvist.


Jag är så himla glad för att få vara frisk och att mina älskade få må bra. Jag är glad över att ha en sådan fin familj både på min och Mickes sida. Jag är så glad över att jag har så fina vänner som alltid finns där för mig..


Men allra mest av allt är jag glad över att jag har dig min Älskling. Jag trodde inte att det fanns människor som dig..Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att du betyder allt för mig, du är och kommer alltid att vara den enda för mig..  


Ta hand om varandra, man vet aldrig vad morgondagen för med sig..





     


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards