Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Mikaela Billström - 24 maj 2010 22:48

Tjing!


I morgon ska jag på Bella Visage och träffa Eva för en konsultation, ska bli spännande. Träffade henne idag också och hon känns väldigt proffsig och seriös.


Uppdaterar mer om det imorgon om hur det gick.


Vi hade ju match ikväll också, vi vann med tre-noll. Det går sjukt bra nu och vi ligger först med bra marginaler. Känns så himla kul att vi har en sån bra sammanhållning i laget, jag tror att det är därför vi har fått till ett sånt bra spel.. Jag höll nollan den här matchen också   Är faktiskt rätt nöjd, ha inte släppt in ett mål på fyra matcher, men vi har gjort 13 stycken mål   


Nu ska jag inte skryta mer.


Vi hörs imorgon efter mitt besök hos Eva.



Puss   




    

Av Mikaela Billström - 24 maj 2010 22:38

Såklart kunde jag inte hålla mig ifrån att se den nya skräckisen "Human centipede"

som är så omskriven just nu. Många skrivet att det är den äckligaste filmen som har gjorts och att man inte ska äta innan man ser den för risken att det kommer upp igen är överhängande. 


Jag trotsade min rädsla och slog på filmen.. Oherregud, vad är det för sjuk människa som har kommit på det här? Jag har sett många, många skräck filmer men denna var en klass för sig själv.


Ni som älskar skräck filmer måste se den här. Den framställer alla andra skräckisar som barnmat.




Kolla på det här klippet så förstår ni på ett ungefär vad jag menar..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards