Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Mikaela Billström - 26 maj 2010 12:54

Vilken tråkig dag.. Var precis ut med vovarna på en längre promenad, försökte små jogga lite med et gick inge vidare då dom drog åt olika håll. Grymt jobbigt med andra ord. 


Jag har pratar lite med Majsan så ska nog hitta på något med henne idag och inte Lykkan hade feber. Kanske blir en fika på stan, vem vet.


Hade egentligen en lunch dejt med Micke i stan men han ställde in den   Han lovade även att ringa mig på sin lunch men det gjorde han inte heller. Jag försöker ringa han men det är bara upptaget..  Vem är viktigare än mig egentligen?..Dålig stil..


Ne, nu måste jag hoppa in i duschen..


xo m

Av Mikaela Billström - 26 maj 2010 12:54

Vilken tråkig dag.. Var precis ut med vovarna på en längre promenad, försökte små jogga lite med et gick inge vidare då dom drog åt olika håll. Grymt jobbigt med andra ord. 


Jag har pratar lite med Majsan så ska nog hitta på något med henne idag och inte Lykkan hade feber. Kanske blir en fika på stan, vem vet.


Hade egentligen en lunch dejt med Micke i stan men han ställde in den   Han lovade även att ringa mig på sin lunch men det gjorde han inte heller. Jag försöker ringa han men det är bara upptaget..  Vem är viktigare än mig egentligen?..Dålig stil..


Ne, nu måste jag hoppa in i duschen..


xo m

Av Mikaela Billström - 26 maj 2010 12:06


Nu har jag fått en till förfrågan från någon som vill bli min slav. Är det någon som driver med mig eller är det här allvar?


Nej, och åter nej. Jag vill inte ha någon slav. Och jag vill inte ha era idiotiska kommentarer heller. .


leave me alone.. 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards