Alla inlägg under april 2010

Av Mikaela Billström - 21 april 2010 01:22


Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, jag har gått 7 km per dag i en vecka snart. Idag följde Sara med och vi gick till café Juniskär. Är mycket trevligare att gå med någon istället för att gå ensam, fast har man hörlurarna med sig så går det ju bra det med. ,


I kväll var vi och åt en underbar god middag hemma hos Mickes mamma och pappa. Han hade gjort lax och jag åt på tok för mycket.


Imorgon ska jag sova så det är nog dax för mig att sova nu. Ska kliva upp om fem timmar..


Vi hörs imorgon. 



xo M

Av Mikaela Billström - 18 april 2010 23:22


Jag har så förbannat ont i benet nu, jag brände mig ju i Fredags och nu har såret blivet infekterat. Jag lägger om precis som man ska göra men det vill ändå inte ge sig.. Och inte nog med det, i förgår skar jag upp en tå med ett rakblad. Fråga mig inte hur jag lyckades men det gjorde jag..Jag är född med olycka, vart jag än går eller vad jag än gör så lyckas jag antingen göra mig själv illa eller så har jag sönder någonting, alltid, det slår aldrig fel.. Lite pinsamt när jag t.ex skulle till Mickes farmor och farfar för första gången och alla sitter i deras vardagsrum och fikar och pratar. Jag skulle precis resa mig för att gå på toaletten och vad tror ni att jag gör?jag sparkar till bordet så ett glas åker i golvet och utgör miljontals små glasskärvor.Vilket bra första intryck jag lyckades med,


Min kära svärfar säger att jag är klumpig på ett gulligt sätt. När han säger så så tänker jag på Susan i desperate housewifes och då känns det lite bättre..


Hur blir man botad ifrån klumpighet? Jag tycker att jag har försökt med allt men det är som att en förbannelse ligger över mig, kanske fick jag förbannelsen när jag föddes?eller så kanske jag ärvde den?Gud vad skönt det hade varit att skylla den på någon. .






Det är ifrån min mamma som jag har ärvt min klumpighet, Nu har jag kommit fram till det och det känns redan bättre..






  



Av Mikaela Billström - 18 april 2010 19:53


Loggade nyss in på min Nightlife där jag inte har varit in på säkert två år, hittade iallafall lite bilder som jag tänkte publicera här.


Ses på egen risk..



                                                      


Av Mikaela Billström - 18 april 2010 19:18

HejHej!


Jag vaknade halv fyra idag. Helt sjukt, men jag får försvara mig med att jag somnade halv sju imorse. När jag vaknade fick jag panik och kände att jag måste gå ut så jag tog på mig löpar skorna och power walka ca 7 km. Älsklingen följde också med, han ställer alltid upp på mig min lilla Snuffs,


Just nu sitter jag och tittar på top model 13. Vi ska strax göra i ordning lite tacos och titta på andra säsongen av "En callgirls dagbok. Jag är helt lost i den serien..



Av Mikaela Billström - 18 april 2010 04:33


Har precis sett hela säsong ett och har precis fått ner säsong två, dock utan text men det funkar ändå..


Kanske dax att sova snart?Det börjar ljusna ute..Men som sagt, är man en nattmänniska så är man..


Micke ligger bakom mig i soffan med ena armen över mig och snarkar, Han säger att han aldrig snarkar och jag håller med honom och säger " klart du inte gör det" men det är inte sant.

Sorry Älskling, men du snarkar som en skogshuggare .. men i love u anyway..



Nu ska jag kasta mig in i Belles underbara värld. Hade jag varit homo skulle jag ha gift mig med henne..mer karisma får man leta efter.



sov så gott   


Av Mikaela Billström - 17 april 2010 23:51

MInns ni det blonda yrvädret Jessica Lindgren från Bigbrother?

Klart ni gör..Hon som förlovade sig i bb-huset med muskelknutten Robin, skallade Antonfjanton, kastade en flaska i huvudet på norska glamour modellen Carina och örfilade Muffe..Blandannat.När hon hade vunnit Bigbrother så investerade hon snabbare än ögat ett par enorma pattar på den där lilla, lilla kroppen. Där kan man lugnt konstatera att ordspråket Less is more inte är överdrivet...


Nu till min fråga, Vad har hänt med Jessica?hon är puts väck. Inte ens en lite notis i Hänt extra har hon haft. Vet att hon är tillsammans med nån spansk och har fått barn.


Jag saknar Jessica, när hon kom in i BB huset var det underhållning på högnivå. 


Jessica, sök till "Bonde söker fru" eller gör slut med snubben och var med i "Ensam mamma söker"...


  



Kalla mig fjortis eller vad ni vill, men jag vet att det inte bara var jag som avgudade Jessica..

Av Mikaela Billström - 17 april 2010 19:54




Det är Fantastiskt att vara blond...




(Med så låga förväntningar är det mycket lätt att imponera)...

Av Mikaela Billström - 17 april 2010 19:22

Tjingling!


Igår brände jag mig ovanför knäet. Jag grät av smärta för det gjorde så himla ont.. Nu har såret blivet väldigt fullt, det rinner gul sörja ur det och huden som engång satt där har rullat upp sig i kanten utab såret. Jag och Micke åkte till Birsta för att köpa lite saker till såret på apoteket men eftersom tjejen i kassan var usel på service så betslöt vi oss att skita i de och gå och shopa lite istället. Jag köpte två nya hårfärger, brun-utan-sol servetter och lite annat på Kicks. Jag hittade även till min stora förtjusning filmen "En callgirls dagbok", ni vet serien som gick för några år sedan som handlade om lyxprostituerade Belle? Jag älskade den serien så jag struntade i att boxen var förjävla dyr och köpte den iallafall. Så ikväll blir det film maraton  


 



När jag kom hem ifrån Birsta gick jag och Micke till mitt jobb för att hämta en saltkompressor till mitt sår sedan fick Micke lägga om mitt sår. Man får väl egentligen inte göra så men jag tänker berätta för min chef på Måndag att jag var tvungen att göra en fuling. Lite senare på eftermiddagen tog jag Charls och hörlurarna till mobilen och gick ut på en långpromenad. Guud, vad skönt väder det var. Måste börja röra på mig mer nu så jag är i form till fotbollssäsongen. Finns inget värre än att spela fotboll med usel kondis. Man vill springa och ge allt men man orkar inte och man känner att man sviker laget, det suger vekligen..Jag ska börja gå/jogga varannan dag nu har jag lovat mig själva..Vi får se hur det går med det   


Pratade även med Tina idag och vi bestämde att slå ihop våra födelsedagar. Hon fyller ju år nån vecka efter mig bara så det passar ju fint, dessutom har vi relativt samma vänner också.

Vi tänkte eventuellt ha maskerad, det är ju rätt skoj. Blir kanske rätt mycket folk med alla mina vänner och släkt och även hennes. Men det är ju kul när man är många. Tror det kommer att bli grymt roligt   



  Jag och Tina hemma hos Majsan föräldrar






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards