Alla inlägg under april 2010

Av Mikaela Billström - 6 april 2010 22:49

Just nu är jag


-Super sugen på glass men försöker hindra mig själv ifrån att gå till frysen.

- Arg och less på snön som vägrar försvinna

- Bitter över att vårat modem stänger av sig hela tiden så jag måste gå och starta om det varannan minut

- kall om fötterna

- less över att örat inte slutar värka

- irreterad över hur mycket jag har att göra den här veckan

- Jag har äntligen beställt en ny tid hos Adde för att fixa mina extension (kanske blir lite "Håkans bar"skvaller om jag har tur)

- Jag har bokat in två stycken den här veckan som ska sätta i hår så det kommer att bli fullspäckat shema

-Jag loggade in på timecare och såg till min förtvivlan att jag ska jobba helgen. Försökte jag förtränga det?

- Tvättat håret och gjort en Kerastase inpackning som luktar gudomligt..



I morgon ska jag jobba..Ursch, nu är jag inte ledig förnst måndag nästa gång..Jag skulle ha jobbat idag också egentligen men jag hade så himla ont i örat så jag sjukskrev mig. Linen var även här på eftermiddagen, det var typ 4 veckor sedan vi sågs så det var skönt att bara dega i soffan, äta godis och skvallra lite..


  


Jag har haft en desperate housewives maraton här hemma i nån vecka nu så nu ska jag fortsätta kolla på det. Kan man någonsin få nog av Gabby, Bree och Susan? Om jag var kille eller möjligtvis homo skulle jag ha fri till Susan för längesedan. Hon är så fin och så underbart klumpig på ett sätt som bara hon kan vara.




Oj, nu har Micke hämtat glassen iallfall. Han försöker nog göda mig..




  Puss



      

LV.

Av Mikaela Billström - 5 april 2010 23:33


  



LV kofferten är ju en klassiker men istället för att använda den till en resväska så kan man använda den till ett vardagsrumsbord. Fattar ni hur snygg den här väskan skulle vara i mitt vardagsrum..problemet är kanske priset eftersom det är antikvärde på dessa väskor, meen fan vad jag skulle vilja ha en..eller kanske två.


Av Mikaela Billström - 5 april 2010 19:10

      


Av Mikaela Billström - 5 april 2010 19:02


För några dagar sedan såg jag på en reklam på tvn att dom hade börjat med dom där urgulliga elefanterna i kinderäggen igen.

När jag var liten så sparade jag på kinderägg gubbarna, kommer ni ihåg t.ex sköldpaddorna?hur söta var inte dom igentligen?


Micke köpte i allafall ett trepack med kinderägg till mig idag och jag fick en elefant. Nu känner jag bara för att springa tillbaka till affären och köpa upp hela lagret för att få samlingen komplett..  


Finns det någon som säljer kinderäggs leksaker?Man kanske ska lägga ut en annons på blocket?



  



Av Mikaela Billström - 5 april 2010 15:10



Ursch, vilken natt. Vaknade tidigt imorse med öroninflamation.. Jag var ett så kallat "öron barn" när jag var liten så jag är rätt så van vid att ha ont i öronen men nu var det ett tag sedan sist. Det gör så himla ont när det sätter igång.


När jag tittade ut genom fönstret imorse så ville jag bara återvända till sängen igen, Vart fan är sommaren? Jag längtar efter att få hänga in vinterjackan i garderoben igen. Jag längtar efter att få använda min nya DKNY väska till en sommaroutfit, jag längtar efter korta jeans shorts men en rutig skjorta till, sommarkvällar på en uteservering, ja, jag längtar till sommaren helt enkelt, det här vädret gör mig besviken och deprimerad. Och när jag blir deprimerad så äter jag så nu ska jag och Micke beställa hem pizza.. Blir nog lite desperate housewives till det också..Och ett gäng alvedon, mina öron ramlar snart av..





  




Av Mikaela Billström - 4 april 2010 18:27

Kom precis upp från tvättstugan.. Hade två fulla ikea påsar full med smutstvätt. Har även stor städat här hemma men jag har inte tagit tag i vårat andra sovrum som vi har använt lite om ett förråd.Men vi har kastat bort allt som vi inte ska ha kvar iallafall, det är ju alltid nått.


Nu tänkte vi ta en promenad på ica för att köpa tacos. Jag hoppas att det är öppet bara, jag skulle dit igår med då var det stängt.


Är det någon av er som läser min blogg som har gjort en läppförstoring? Isåfall, vad använde ni för medel?och vart gjorde ni det?


Jag har kollat på adam och eva kliniken i sthlm och det lutar åt att jag gör det.Jag har hört mycket positivt om den kliniken på olika bloggar som jag läser, Natascha Peyre gör sona läppar där och dom är hur fina som helst.


Nu måste jag springa.







     

Mina älsklingar på julaftonsmorgonen

Av Mikaela Billström - 4 april 2010 16:21



Är det någon av er som har sett den här korsetten? Den ska finnas på HM men jag har inte sett den. Den är äckligt snygg enligt mig. Har en bh i samma modell och ett par hotpants men jag skulle vilja ha korsetten också.


Om ni ser någon i storlek 75D så får ni gärna hojta till..




  

Av Mikaela Billström - 4 april 2010 16:16

Hejhej!


Nu har vi precis kommit hem ifrån stan. Vi kastade lite skräp och syndade på Bigboy. Nu ska jag ta tag i städningen för det ser ut som om hiroshima här hemma. 



  




Igår kväll såg vi filmen Shutter island, Den var helt värdelös, fanns ingenting i filmen som tilltalade mig.. Hade målat upp framför mig värsta grymma trillern med Dicaprio i huvudrollen men besvikelsen var total när filmen var slut.


Ne, slösa inte bort eran tid med att se den.. ni kommer att bli besvikna.


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards