Alla inlägg under april 2010

Av Mikaela Billström - 3 april 2010 20:10


Maria och Jörgen ska ta påskmat



   


Maria dricker en fördrink innan maten



Mamma Anette


 


Maria och Jörgen



   


Micke och Chanel





Väldigt dålig bild på mig..

 



Mamma, pappa och Syrran 

 



Mamma, jag (som ser nyvaken ut) och Annie

 



Min lilla mormor

 



Jag och Snuffsen




Idag åkte jag Micke och Hundarna till Bunsta för att dom skulle få springa lite. Micke tog med kameran och knäppte lite




           

L.A

Av Mikaela Billström - 3 april 2010 15:50

 



Jag är ett fan av Natascha Peyres blogg och hon bor just nu i L.A Hon brukar lägga upp bilder därifrån och tipsar om alla små butiker som finns där. Nu har jag bestämt att vi också ska åka dit.. För det är så himla vacker där.



 




Nu ska jag bara koppla på charmen och lägga fram det här lite snyggt för M, men jag tror inte det kommer att bli något större problem..

Av Mikaela Billström - 1 april 2010 16:38

Glad påsk på er!


Idag på jobbet hade det blivet dubbelbokat, like always. Komunnen kör ju nu med ett system som heter timecare som ska fördela ut jobben men såklart blir det fel typ hela tiden. Idag skulle jag vara i Bredsand som jag typ alltid är i och en liten stund innan vi skulle gå ut och jobba ringde dom från Skottsundsgruppen och frågade vart jag var någonstans. Då hade jag blivet bubbelbokad, igen,.. Så det var bara att byta grupp.


Fick jobba längre än vad som var tänkt också men det spelade ingen roll, jag ska ju vara ledig hela långhelgen nu. Jävligt skönt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men något roligt finns det nog att göra. Vi ska hem till mamma strax på påskmiddag också, har vari iväg och köpt blommor till henne för en stund sedan.


Micke kom hem för en stund sedan med ett påskägg till mig, i ägget låg en DKNY parfym.

Han vet att jag älskar dom parfymerna så han hade varit iväg på lunchen och shopat.   



 



Micke fick en blombukett och ett kort av mig, kanske inte världens roligaste grej att få blommor om man är kille men när man bor i Kvissle och är bil lös för stunden så finns dte inte så mycket att välja på. Han blev jätte glad iallafall..



Nu sk ajag göra mig i ordning och hämta upp farmor innan vi beger oss till Skottsund.


Undra om mamma och pappa har köpt nått påskägg till mig?Mamma brukar alltid göra det så jag skulle bli förvånad om hon inte hade gjort det i år..



Hoppas ni får en underbar påskhelg

 Xo / M



buytheway, Tack fina Linnea för det fina påskkortet som just nu sitter på vårat kylskåp. :)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards