Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Brinn din idiot..

Av Mikaela Billström - 28 maj 2010 20:14


Efter att jag läste Aftonbladet idag så tappar jag nästan allt hopp för Sveriges rättväsende.


Nu kan du mörda dom människorna som du inte finner nödvändiga utan att åka dit, du behöver bara skylla på några korta invandrare som för skojs skull kommer hem och kidnappar än och lägger dig bredvid din döda tjej/kille i skogen. Dom har så jävla mycket på Mats Alm nu och om att det var han som mördade Linda Chen och att inte all bevisning som finns mot honom kommer att räcka för att döma honom till mord är SKANDALÖST!!


Han tog bussen till Shlm under tiden han var "kidnappad", han besökte en ilegalspelklubb i sthlm där idioten även knäppte ett kort på sig själv som han sedan säger att "Det kanske är en okänd tvilling", han googlade om hur man lättast kunde göra sig av med en kropp samt hur man lättast får ut försäkringspengar efter Lindas död,han hade inga droger i kroppen även fast han sa att att invandrarna hade drogat honom när dom hämtade honom, Ja, listan kan göras lång och det är så sjukt uppenbart att det är han som är mördaren. Han har inte gjort något annat än att ljuga sedan dagen Linda försvann.


Jag vill slå honom på käften, Eller rättare sagt, jag vill bränna upp hela Rosenbad och sedan ta en pinne och grilla en korv som jag sedan ska avnjuta i skenat utav brasan.



Om inte det som ligger Mats Alm i fatet nu räcker som bevis, vad vill dom då ha för bevis egentligen?Ja, det kan man undra..




  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards