Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Mikaela Billström - 6 juni 2010 21:26


Jag vet nu vad min nästa drömväska blir. Har länge funderat på en speed bag från Louis vuitton men är inte förtjust i mönstringen för den känns så himla vanlig. Plus att jag inte vill ha två väskor i samma stil.. Nu hittade jag den här raringen som är helt svart, det blir ju en väska som man kan ha till allt. 


  



Det rättfärdiga mitt köp. Jag kan faktiskt ha den till allt..Och då är det värt att lägga en halv månadslön på en väska, jag ska ju trots allt ha den hela mitt livet.. eller i varje fall tills jag har tröttnat på den.  ..


Den är så himla vacker..Jag är förälskad.


Nu blir det en film som jag hyrde på statoil för några timmar sedan. Ska ta med mig chihuahuaorna och lägga mig i soffan och bara mysa. Handen på hjärtat så är jag faktiskt lite bakfull,. det är en situation som jag är väldigt obekväm i..


Imorgon blir det jobb och på kvällen bär det av till Bergeforsen för match. Vi ska möta en lag som vi aldrig har spelat mot förut men det ska nog gå bra det med.


Ha en fin kväll nu.



Av Mikaela Billström - 6 juni 2010 20:38

Den här bilder gjorde syrran idag. Tyckte den var fin så valde att lägga upp den här också..


Vi är rätt lika ändå   .. Bilden visar även våra tatueringar som vi har på handleden



  .


Tvillingar?



Av Mikaela Billström - 6 juni 2010 20:11

   


Lilla mamma



   


Jag och Linen gick vilse i dimman..




Linen sitter och avundar Jonas fina lockar..


 


Pappa är kramig..


   


Jag och Micke





Erika posar och är nöjd..


 


Jag och Micke

 


Bästisar sedan Nivrena. 


 

Sara, Erika, jag och Linen..




Lite olika folk..

   

Jag och Madde H.


    


Erika jag och Maddis.



      


Tuffingen..



 


Pappsen 


 


Glada brudar



 


Värdinnan Jessica var nykter


 



Världens gladaste Danne



Pink pause


 



Jag och min bror.



   


Frågeslinga





Erika och Sara går frågeslinga

 


Hörde jag skål?


   


I början av kvällen när man fortfarande var städad



  


Haha




Jonas och Sara sitter och myser på altanen 



Tobbe N

Av Mikaela Billström - 6 juni 2010 15:38


Inga kommentar..Det är för tidigt för det. Mitt huvud går i bitar, men hade sjukt roligt igår..


Man känner att det är sommar i luften   



kommer upp med bilder strax.



Xox Mickan



Vart fan ställde jag Carro igår?

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards