Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Mikaela Billström - 16 juni 2010 20:23



Haha, jag tror jag dör..Kolla på det här klippet när Fredrik Ljungberg ger kinesen en autograf. Lyckan är total, eller vad säger ni?  


 Guud, vad jag skulle vilja vara kompis med honom..Kinesen alltså.



Av Mikaela Billström - 16 juni 2010 20:06


Erkänn att ni inte kan titta på det här klippet utan att längta tillbaka till den klassiska disney tiden..Det är så himla vacker så jag börjar nästan gråta..


Av Mikaela Billström - 16 juni 2010 19:03


Urscha, vilken hemsk dag det har varit på jobbet idag. Fick ett mördar schema med nya vårdtagre som jag aldrig har varit hos. Det hatar jag verkligen, när man måste gå till helt främmande människor. För min del spelar det ingen roll, men jag tycker synd om dom som måste utstå att träffa nya människor när dom är sjuka.


Linen var nyss här en sväng, vi pratade en massa tok om allt och ingenting. . 


Ringde även M/s medvind förut, jag har funderat på att boka ett bord där när jag fyller år så får dom som vill komma. Jag känner lite att det blir tufft att anordna en fest när vi kommer hem ifrån Bulgarien dagen före min 25 årsdag.


Ni som känner mig och vill komma får gärna lämna en kommentar eller höra av sig till mig. Båten går kl 18:00 den 3 Juli..



  


Jag hatar att bjuda folk för jag är livrädd för att glömma bort någon..



Nu har jag syndat och beställt hem pizza. Är så himla hungrig för jag har inte hunnit ätit någonting idag..


Måste även sola ikväll, måste bygga upp en bränna innan vi åker..




         



Av Mikaela Billström - 16 juni 2010 00:46




Jag är väldigt svag för marin mode och har fastnat för dessa underbara bikinis. Jag vet inte än vilka jag ska köpa så lämna en kommentar om vilket ni tycker är snyggast så litar jag helt på erat omdöme.. Jag vet att ni är många som läser min blogg men ni är dålig på att kommentera..  Hjälp mig ut detta dilema..



                                                   #1




#2

         



#3





#4




#5


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards