Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Mikaela Billström - 10 juni 2010 20:39

  


Gud, vad jag älskar det här halsbandet.. Det är ifrån Laila Bagges kollektion. Jag har hört rykten om att hon snart ska släppa lite nya smycken så jag väntar med spänning..


Har precis gjort en sallad och väntar på att Bella&Tyras show ska börja. I väntan på det har jag målat naglarna..Måste försöka piffa upp dom lite nu för dom ser verkligen för jävliga ut..Jag ska beställa en tid på nagelsalongen även fast jag har fått kritik, "Vem förlänger naglarna under fotbolls säsongen"?Ja, vad sägs som dom som inte vill se ut som en uteliggare. .:) Så illa kanske det inte är men nästan. 


  





Av Mikaela Billström - 10 juni 2010 18:26



Lyssnar på dessa två låtar på högsta volym medans jag springer omkring i hotpant och linne och dammsuger. Nostalgin är total ..


Livet är underbart..







Av Mikaela Billström - 10 juni 2010 14:51

Hej mina fina!


Idag har jag jobbat och det gick väl bra..Var så himla lugnt. Skönt när det inte är en massa stress. Jag hatar stress och jag fungerar inte alls under stress. Jag kom nyss hem ifrån stan, det var sjukt mycket folk där inne pga av alla studenter..


Jag går en sväng på stan imorgon istället.. Ska gå på FACE och fräscha upp min sminkväska lite. Ska även köpa ett par grymt snygga ballerina skor som jag hittade på scoretts hemsida..

Kanske blir nå nya kläder till helgen också, skulle vilja ha en snygg klänning eller nått..


Ikväll är det Bella&tyras show och dom ska ha med klipp ifrån när Bella och Petra hoppade fallskärm föra veckan. Jag skulle också vilja göra något sånt, man kanske ska boka in nått sånt nu när man ska till sthlm?!Linen kanske känner sig manad att hänga på.. Hon är nog den tuffaste utav mina kompisar   



        

Jag, Annie och Kenny..

Av Mikaela Billström - 10 juni 2010 14:46

  



Jag älskar den här korsetten.. Den är oskyldig men samtidigt sexig..

Hur snygg som helst att bara ha under kavajen i sommar..


Den får stanna kvar i underklädeslådan ett tag till.Det börjar blir riktigt ont om plats där nu..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards