Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Mikaela Billström - 13 juni 2010 22:38

Hej mina fina!


Mamma och pappa har precis varit här och fikat. Vi bestämde även att vi ska ta en resa några dagar innan midsommar tillsammans. Ska bli så himla skönt att åka iväg och bada, sola och shopa.



  

Bild på mina fina föräldrar



Det gick bra att träna idag, en gammal kompis var med och provspelade ikväll och hon ska vara med på matchen imorgon. Kan gissa att hon är lite nervös nu men det ska man vara   


Imorgon är jag ledig men ska kliva upp tidigt ändå för att åka in på Ticknet och boka resan. Har lite andra ärenden att fixa också..Bland annat fyller Annette år så ska dit och fira henne innan matchen.


Nu ska jag ta en dusch och göra en inpackning..


xox M




Av Mikaela Billström - 13 juni 2010 14:55


Jag har varit vaken hela natten och tittat på film. Jag såg "Long weekend" och en annan film som hette "Ponypool"..Dom var faktiskt bra. Idag vaknade jag vid halv tre, så himla misslyckat.


Jag ska nog åka in till stan och hälsa på Maria och Jörgen om dom vill ha besök vill säga.. 


Måste hoppa in i duschen och bli en människa nu.


Jag har ju fotbollsträning klockan sex som jag måste gå på..Har missat två träningar på raken nu. Vi har ju match imorgon ochså som vi måste vara taggad till. Vi har spelat mot alla lag i serien nu och vunnit och nu har vi bara det här laget kvar så blir det vinst imorgon igen så är vi obesegrade..   


Smell u later.. 


Byebye

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards