Alla inlägg den 15 juni 2010

Ink

Av Mikaela Billström - 15 juni 2010 22:48

Åh, gud vad gott med är med körsbär. Sitter här i soffan med jordgubbar och körsbär och tittar på Maimi ink. Jag har blivet helt lost i den serien, jag älskar att se när dom tatuerar och ink gänget är så himla sköna. Chris Nunez skulle gärna få tatuera mig ;)..Tror  helt ärligt  att jag någon gång i framtiden ska åka till Miami och be dom rita upp en tatuering till mig som jag kan tatuera över dom jag har på höger armen. Jag hatar verkligen mina två tatueringar som jag har på armen..Jag har kollat runt lite på laser kliniker på nätet men jag tycker att resultaten som blir efter behandlingen är värre än själva tatueringen..



 



Ska in till stan efter jobbet imorgon om jag hinner för jag måste köpa lite saker innan resan. Har hittat en jätte söt bikini som jag tänkte köpa..Även solskydd och sånt är viktigt.

Måste även sola lite innan jag åker annars får jag dom där fula soleksemen.. Och det kan jag lova är riktigt, riktigt fult.


Har även gått igenom nästan alla mina kläder idag..Tog ca två timmar-. Fyfan vad man samlar på sig, helt sjukt. Jag hittade en massa söta klänningar, kjolar och shorts som jag ska ta med mig när vi åker..Kläder jag inte ens visste att jag hade  




Nu ska jag fortsätta kolla på Miami ink så ni får ha en mysig kväll..



Xox //M







Blev taggad på Fb av Madde..Jag hatar att bli taggad   


 



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards