Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Mikaela Billström - 14 juni 2010 21:37


Hejhej!


Idag bokade vi en utlandsresa. Vi åker två dagar innan midsommar .. Så himla underbart att få sola och vila upp sig lite   


Kom precis hem ifrån matchen och har riktigt ont i höften och i högra armen pga av att jag kastade mig efter bollen så hela tröjan åkte upp så jag skrapade upp huden lite. Men det är okej, jag ska plåstra om mig lite senare efter att jag har duschat.


Matchen blev oavgjord med 2-2.. Våran första match utan seger på åtta matcher men det är ändå okej,  vi fick ett poäng iallafall och leder med rätt bra marginal..


Kommer ju missa två matcher på raken nu medans jag är utomlands men men..Dom får hyra in någon annan som får stå i mål då..


Nu måste jag duscha.. Jag luktar svett.



Av Mikaela Billström - 14 juni 2010 02:14

Vi satt ett gäng utanför matsalen med en cd spelare, det var en utav dom allra första vårdagarna och solen sken. Vi rökte medans vi noga tittade efter om någon lärare skulle se oss för de skulle omedelbart innebära ett rektorbesök. Alla visste det så himla väl, ändå satt vi där rast efter rast som om vi utmanade ödet. Kanske var det en lek?kanske, men vi gillade den leken.


När LeeAnn Rimes låt "can´t fight the moonlight" spelades minns jag att du sa, "Den här låten vill jag ha på min begravning".. Du log.


Att det bara var tre år kvar tills den dagen var det ingen som visste. Ingen visste någonting, men så är det kanske med allt?


Men en sak visste vi och det var vilket låt du hade önskat dig..


Den här låten kommer alltid vara din låt.. Det tror jag dom flesta håller med mig i..





Alltid älskad, aldrig glömd..



  


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards