Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Mikaela Billström - 9 juni 2010 23:47


Kom precis in efter en kvällspromenad med Charls och Chanel.. Sitter och tittar på Sommaren med Göran nu medans jag surfar runt lite.. Imorgon ska jag jobba så då återvänder jag till vardagen. Dom senaste dagarna har varit slö, inte riktigt lik mig..


Jag har bara halv dag imorgon och på Fredag, jävligt skönt med andra ord..


Har pratat lite med några vänner om helgen, tänkte gå ut och käka och sedan kanske en drink eller två;). Hörde rykten om att vädret skulle svika så vi får se hur det blir. Regnar det så stannar jag nog hemma..


Ikväll har jag även tittat runt lite på olika laser behandlingar. Vill ta bort mina tatueringar som jag har på armen men dom flesta säger att det blir väldigt fult efteråt och att det kan bli ärr. Men jag har även hört att det kan bli jätte bra..Vet inte vad jag ska tro.


Jag får nog leva med mina misstag..  




  


Hittade den här bilder ifrån kliniken.. Ser ut som ett brännmärke eller födelsemärke. Ser hur som helst inte bra ut..,





Av Mikaela Billström - 9 juni 2010 15:48


Jag tycker inte om Kosovare Asllani . Jag tycker varken om henne eller hur hon spelar. Hon jämför sig själv med Ibrahimovic, som om hon någonsin kommer upp till hans nivå. 


Sure, hon har en bra teknik men jag tycker inte hon är så passa bra som hon borde vara. Helt ärligt. Kolla på det här klippet - hon gör typ två gånger medans Zlatan gör på joga bonito typ sex gånger..Plus att han gör det mycket säkrare än hon.


Det är bara patetiskt att hon ens jämför sig men en av världens bästa spelare..


Veckans Diss går till dig, Kosovare Asllani..




Av Mikaela Billström - 9 juni 2010 14:30



Kommer de någonsin finns en människa som har lika mycket karisma som Robbie?

Jag väljer att tro att det aldrig kommer att finnas det,.







Jag hade gjort vad som helst för att vara där, vad som helst..


Av Mikaela Billström - 9 juni 2010 14:04

Hej mina fina!


Idag är jag ledig, känns så himla skönt för min hals värker som bara den. Ska springa ner till tvättstugan och titta på den finns någon ledig tid. Har tre ikea kassar med tvätt så det är på tiden.. Det är nackdelen med att ha mycket kläder, man tvättar så himla sällan..


Dom ringde från jobbet och frågade varför jag inte svarade när dom ringde eller på sms., Jag försökte förklara att min mobil strejkar lite men vet inte om dom köpte det. Hur som helst så struntar jag i vilket. Dom kan bete sig hur som helst, förneka och intyga saker som dom inte har en aning om men om jag råkar missa ett litet samtal blir det ett jäkla liv..


Ne, ni är inte direkt just my cup of tea...


Sara kom precis hit, som vanligt bänkar hon sig framför min pc sedan sitter hon där och säger någon obegripligt rätt som det är. . Hon är lite små skum   På ett bra sätt såklart.


Ne, nu ska jag sätta på lite sex and the city på högsta volym sen blir det att sortera klädet. Kanske tillomed ska sortera bort sånt man inte använder. Jag är nog känd för mina dåliga slogans om vilka kläder jag kan ha vart och när, tex "Den här tröjan behöver jag när jag går ut med hundarna"eller "Den här tröjan har jag när jag åker båt"Som om jag åker båt ofta?öhm, inte direkt..


Gud vad jag är hungrig nu.


      

Ta mig till värmen....


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards