Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Mikaela Billström - 19 juni 2010 23:35




Surfade in på Tyras blogg och såg det här klippet. Tyra ska ta bort sin tatuering och jag känner mig ännu mer peppad att göra mig av med mina två lodis tatueringar som jag har på armen. Träffade Eva som äger Bella visage på stan igår och hon berättade om att dom hade köpt in en maskin som man använder för att ta bort just tatueringar, Toppen..  


Det får bli mitt nästa prodjekt med mina kropp..i guess.  



Nu blir det en dusch sedan sängen. Ska upp och jobba imorgon.





Sleep tight


Av Mikaela Billström - 19 juni 2010 21:27


Någon av er som har testat neulash mascaran ?Det är som ett serum som förstärker ögonfransarna och gör dom längre. På bara fyra veckor ska det ge ett otroligt bra resultat..


Jag ska testa. Undra om man kan ha det på ögonbrynen också?Vad tror ni?


  

Av Mikaela Billström - 19 juni 2010 18:09



Sverige har verkligen en prinsessa som vi kan vara stolta över. . Gud, vad hon är vacker idag..



 

Av Mikaela Billström - 19 juni 2010 17:48


Tjatja!


Har precis varit och solat, måste få upp en liten bränna innan jag åker på Tisdag. Har även varit på Hillclimben idag. HMB design var ju med och sponsrade tävlingen så det var lite kul   ..


Jag har inte tid att skriva så mycket just nu så jag bjuder på lite bilder ifrån tävlingen istället så hörs vi lite senare.








 


Nolbybacken



 

Mattias var med och tävlade för team Bunsta..



 

Prisbordet


 

Gräsligt kort på mig men lilla Tindra var söt..Man blir lite sugen själv   



   

Fan vad dryg jag ser ut på den här bilden..








 

Fullt ös


 

Det ser så himla otäckt ut när dom vurpar..


 

Tror det är Mattias som kör här..



  






Sara ser väldigt full i fan ut..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards