Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Mikaela Billström - 18 juni 2010 21:59

Hej mina fina!


Idag har jag och syrran varit på stan och shopat lite. Jag köpte mest saker till resan så som solskydd, aftersun, sol lotion, bikini, shorts etc.. Hittade även ett par schyssta skor som jag köpte. Bikinin jag köpte var faktiskt ingen av dom som jag vissade er här i bloggen som ni var så snäll och kommenterade utan det blev en helt annan men i samma marina stil..


 






Träffade en gammal vän idag på stan. Hon frågade om jag och Linen ville följa med henne ut och ta en drink ikväll  på Oscar´s men eftersom jag ska vara på jobbet halv sju imorgon och hon skulle på middag innan vi hade hunnit träffas så struntade vi i det. Jag hoppas att hon kan komma tills jag fyller år..   För då blir det massvis med drinkar..



Imorgon är det hillclimb i Nolbybacken, ska dit direkt efter jobbet. Vi har varit med och sponsrat i år och har fått ett gäng fri biljetter.. Hoppas att det inte regnar bara ..


Jag såg den nya Wallander filmen igår och jag kan lätt säga att det var den bästa utav alla Wallander filmerna. Kanske för att Emil Forselius var med och för att jag alltid haft en svaghet för honom men jag tyckte verkligen om filmen. Det är lite sorgligt också att veta att Emil tog sitt liv strax efter att filmen var färdiginspelad.. Jag tycker verkligen att ni ska se den om ni tycker om den sortens filmer.


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se några filmer som jag lånade utav syrran idag..


Godkväll


   / M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards