Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Mikaela Billström - 12 juni 2010 23:50


Jag måste bara rekommendera er att testa Body shop´s serie Tea tree. Speciellt om ni har lätt att få finnar och har oljig hy. Deras ansiktskräm är perfekt att ha under sminket för att skydda huden mot föroreningar.


Testa, ni kommer inte att bli besvikna.. Dessutom är det riktigt bra pris på produkterna.


  

Av Mikaela Billström - 12 juni 2010 13:58



När jag var i Stockholm för nån månad sen fick jag ett erbjudande om att börja jobba på Privé.

Jag anade ugglor i mossen när jag såg hur tjejen som räckte mig sitt visit kort såg ut. Hon var blond med gigantiska bröst och iklädd en kjol i lack. Jag minns att jag tänkt " vafan, ser jag ut som en som vill jobba på privé?" Jag tog det inte som en komplimang..inte alls.


När jag sedan någon vecka senare åkte till Turkiet så läste jag boken "Champange flickan". Den handlar om en tjej som studerar juridik. En smart och driven tjej som hade allt. Förutom en hemförsäkring..Hennes lägenhet brann ner och hon hade ingenting kvar så hon beslöt sig för att börja strippa. Hon tjänade grymt mycket pengar på det och som hon berättar det i sin självbiografi så var det inte alls så farligt. Vad hade hon att välja på?kronofogden och bostadslös eller att dansa längst en stång.





Jag brukar följa tjejerna som jobbar på Privé genom deras bloggar. Eller det är mest Izzas blogg men nu den senaste tiden har det även blivet hon som hade en spalt i moore, puma eller vad hon kallas för. Alltså, jag kanske är naiv men jag trodde faktiskt inte att man fick bedriva människorhandel i Sverige?!Dom fläschar ju fan allting, och det är inga inviter som dom kommer med utan det är typ "Kom till oss ikväll och få en sprut"..  Jag trodde att man max kunde få en lapdance men inte..


 



Jag känner att jag inte hinner avsluta detta inlägg för jag måste verkligen gå nu..avslutar det ikväll..



Av Mikaela Billström - 12 juni 2010 13:46

Regnet öser ner, inte ens mina fyrbenta vänner ville ta på sig regnrocken och gå ut.. Jag sitter bara inne idag, hade en massa saker som jag skulle göra men det känns lite som att det kvittar i detta frustrerande väder..


Jag och några kompisar skulle ut ikväll men en efter en har droppat av. Kvar står bara jag och en till..Jag vet ärligt talat inte vad som händer.   menmen..


Igår när jag var på Birsta city med Linen. Hittade faktiskt lite kläder, bland annat ett jätte fint linne från Bondlide (stavas det så?)Jag älskar det märket.. Hittade också en liten svart kjol ifrån hm och lite smink och dyligt.


Jag stod i valet och kvalet att köpa ett par Fredd Perry skor men som den idiot jag är så ställde jag tillbaka skorna på hyllan igen. Jag ångrar mig som fan just nu.. Ska nog åka ut till Birsta på engång och se om dom är kvar. För jag måste verkligen ha dom.


Såg imorse också att jag hade fått mina skattepengar och det är ju bra. Ska spara dom till min utlandsresa hade jag tänkt. Dom ringde även ifrån swebank här i veckan och jag ska dit på ett möte på Torsdag. Vi ska prata om min pension och lite annat..


Ne, nu ska jag sminka till mig lite. Det är ju ingen idé att fixa håret i detta jävla väder?!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards