Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Mikaela Billström - 7 juni 2010 21:47


Ännu en vinst för mitt Pink ladies.. Det är ju dumt att ändra en vinnande koncept eller hur?


Jag tror jag har dragit på mig en hjärnskakning.. Raringen i  motståndarlaget använde mitt huvud som boll så jag blev helt yr i huvudet. Tror helt ärligt att det var med meningen för dom spelade på rätt hårt mot slutet. Men vi spelade hårdare   .



.Idag har jag jobbat och det har gått bra, var rätt lugnt. Var bara nått bensår och lite annat.

Jag är så himla trött. Jag somnade tre i natt och sedan klev jag ju upp klockan sex, jag måste sova minst åtta timmar per natt annars blir jag gnällig..


Nu måste jag hoppa in i duschen. Sitter i soffan nu med matchdräkten och luktar svett. Sexigare kan ingen vara   ..


I morgon slutar jag klockan tolv. Ska nog in en sväng på stan efter jobbet och kolla om jag kan fixa en tid för att förlänga naglarna. Jag har aldrig någonsin haft så fua naglar som jag har just nu.


Kanske inge bra att lägga mig och sova just nu om jag har dragit på mig en hjärnskakning så jag ska försöka hålla mig vaken någon timme till.. Om jag orkar.


  



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards