Alla inlägg under september 2010

Av Mikaela Billström - 2 september 2010 18:43

 Hej mina fina!



En dag till på jobbet är nu avklarad och jag är ledig tills Måndaaag, har inte varit ledig en helg helg på säkert sju veckor så det ska bli superskönt. Imorgon ska jag och mammsen åka in till stan och shopa lite, är på ett grymt shoping humör..Stackars Micke ;)..


Behöver ett par jeans, några schysst tjocktröjor, hårprdukter, skor mm..




 



Ska ta en hundarna på en promenad nu. Micke är på affären så ska skynda mig ut nu..




Av Mikaela Billström - 1 september 2010 20:27

Jag älskar den här årstiden. Sommaren har såklart sin charm men det är något speciellt med September. Det börjar mörkna, luften blir svallare och skogarna blir fantastiskt fina. Varje år i September månad faller mina tankar tillbaka till 2003. Jag förknippar månaden och hösten och vårt letande efter Nathalie, men jag får ingen negativ känsla - mer som ett lugn. Jag vet inte varför men just den här månaden förknippas med henne och hur hela Njurunda samlades upp och letade. Det var vackert att se hela byns engagemang och kärlek.Alla ville verkligen hjälpa till och jag tror verkligen att hennes familj kände det.


 Det var just den här känslan i luften, precis den känslan som finns i luften ikväll, den är svårt att sätta ord på men det finns där..Och den gör mig så himla lugn.


  


Vi bor ute i Njurunda nu hemma hos Mickes föräldrar. Jag mår så bra när jag bor här, jag älskar att höra hästarna, jag älskar att ta hundarna ut i skogen, jag älskar att ha friheten att bara kunna gå ut och se den fantastiska utsikten. Jag måste sälja min lägenhet, jag älskar verkligen min lägenhet och den är precis som jag vill ha den men jag måste. Jag är ingen lägenhets människa.


Jag blev lite filosofisk på kvällskvisten.



Av Mikaela Billström - 1 september 2010 13:01

YEEEES!


Vi har gjort det. Vi kom från divisionen under men ändå vann vi i Måndags den härliga guld bucklan. Jag kanske är ful nu men det var så sjukt skönt att se tjejerna från Härnösand som var föra årets vinnare ge över bucklan till oss.   


Vi skulle egentligen ha spelat våran sista match ikväll och då knäppa lite lagfoton men laget vi skulle möta lämnade wo. Tror kanske inte dom tyckte det var någon mening att spela om vi enda hade så många poäng så att vi redan hade vunnit.


Vill iallafall passa på att tacka er alla underbara tjejer för en riktigt fin säsong, ni har kämpat på bra.


Tabellen visar med tydliga siffror hur mycket som vi har kämpat för det här  



  

Bild lånad från googel.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards