Alla inlägg under februari 2010

Av Mikaela Billström - 8 februari 2010 21:12

Tjingeling!


Just nu titta jag på Timå matchen som vi har köpt hem. Det är dom två sista minuterna och det står 1-1. Det är grymt spännande, jag sitter här som på nålar.

Har även kastat in en ny färgning i håret. Jag gjode det ju askblondt men tyckte det vart alldeles för mörkt så nu ska jag färga tillbaka det som det var innan igen.

Hoppas att jag kan få tillbaka min pärlblonda färg som jag hade förut..


Idag har jag jobbat, har varit en tung dag från 7 - 17.. Jag har vårdat en kvinna som ligger inför döden. Egentligen tycker jag att hotspice som är proffs på palliativ vård borde inträda nu men så är inte fallet. Jag har ju läst mycket om det i min utbildning men jag är sån blödig person så jag blir mer en medmänniska istället för själva undersköterskan. Jag vill så gärna göra något för henne men vad kan man göra mer än att vada hennes panna och ge henne vatten. Det är grymt att bara vara runt 65 år och döende.. 



Jag har kollat runt lite på bubbelroom och hittade den här ursnygga tröjan


  

Det är så himla snyggt med kedjer och olika smycken som pryder axeln. Funderar på att pimpa min svarta tiger tröja med lite kedjer också. Tror det kan bli snyggt och jag har ju dessa kedjor hemma så jag ska nog testa.


  


Jag återkommer med bild så får ni säga vad ni tycker..



Av Mikaela Billström - 7 februari 2010 21:57

Har lite ont om tid med slänger upp lite bilder från idag när jag Micke och Maria var i Härnösand och firade Mickes farfar som har fyllt år.


Imorgon ska jag jobba 7-17..Långt pass men det funkar..


Hoppas att eran helg har varit bra.




 


 Micke och Marias farfar


  


Älsklingen..



 




Chanel med invikta öron och Micke ska äta tårta.




  


Maria och Chanel




Av Mikaela Billström - 6 februari 2010 19:03

Tjingeling!


Idag är det lördag. Jag och Micke kollade på ett hus idag som låg i Solberg. Fast enligt mig skulle jag mer kalla det åt Bunsta hållet. Anyway, Vi hade med oss moraliskt stöd i form av Mamma, Pappa, Ken, Jessica och Mickes mamma Anette. Det är skönt att ta  med te.x Pappa eller Mickes föräldrar när man ska kolla på hus. Någon som har erfarenhet utav det..


Huset var fint men den stora Akilleshälen var att det inte var komunalt avlopp och att det var en elgata bredvid huset. Men det ligger väldigt fint, toppen om man har hundar och skotrar.

Men som sagt, det finns några nackdelar så vi får nog ta oss en funderare på det.


Ska jag vara helt ärlig så känns det lite jobbigt att flytta och börjas om igen. Nu har vi ju renoverat våran lägenhet så det blev precis som vi ville ha den och nu ska man börja om med ett hus. Men ett hus är ju var vi strävar efter så man får väl hålla ut och bo i ett renoveringsobejekt några veckor..


I Torsdags färgade jag håret. Det blev mindre bra så igår fick jag göra om det. Jag gjorde det mörkare än vad som var tänk. Här ser ni min nuvarande hårfärg -


 


Lite mörkare är det i verkligheten..


Jag är lite missnöjd. Ska känna lite på färgen så ska jag se om några dagar om jag ska färga tillbaka det eller inte. .




En positiv sak som jag försöker tänka på är att Carolina Gynning också har haft den här färgen. Och om Gynning har haft den kanske den inte är så dum trots allt  



 



 


Ikväll ska jag och Micke bara mysa och göra fondue för första gången. Vi fick en sån gryta i julklapp och även en fonduegryta som man smälter te.x chocklad i. Super gott att doppa jordgubbar i. Charls ska sova hos Mickes föräldrar. Chanel saknar sin brorsa, hon gnyr lite och ser ledsen ut. Men dom måste vänja sig vid att vara ifrån varandra. När Chanel börjar löpa så måste dom ju bo på olika håll så det inte blir katastrof..


Trevlig helg.



Av Mikaela Billström - 5 februari 2010 20:06


Godkväll snyggingar!


Idag har jag jobbat i skottsundsgruppen istället för i Bredsand. Det är inte direkt min hemmaplan men det går bra att gästspela lite där ibland. Jag har fått frågan om jag vill börja jobba lite i Kvisslegrupperna också men jag ska fundera på det. Längtar tills jag blir placerad och får en tjänst och få vara på samma ställe hela tiden..Men det kommer väl inom en snar framtid,,


Efter jobbet idag åkte jag och Älsklingen till mina underbara svärföräldrar och fikade.

Vi planerade en finare middag som vi ska ha imorgon. Mickes pappa är väldigt duktig på att laga mat så det blir nog något supergott.


Imorgon ska faktiskt jag och Micke titta på ett hus som ligger i Solberg. Micke känner han som ska sälja det och vi skulle få en schysst pris tydligen. Vi får se imorgon om det är någon för oss och om det känns rätt. 


Micke lagar just nu en god middag till oss sedan ska vi slappa framför let´s dance och Solsidan. Har ni sett den nya serien Solsidan?Shit, vilken underbar serie..Det får ni inte missa.


  

                                         Micke och mina svärföräldrar påsken -09.

Av Mikaela Billström - 4 februari 2010 22:22



Rihanna har en väldigt unik klädstill. Hon uppmanar kvinnor att klä sig sexigare och att alla kvinnor borde ta nakenbilder.Hon är ett självförtroende som en vanlig dödlig skulle göra allt för. 


I Rihannas fall så avspeglas hennes personlighet i hennes klädsel..På alla sätt.


       








Av Mikaela Billström - 4 februari 2010 21:56


Har du någonsin funderat på att operera dig?

Det har jag. Jag vill fixa min näsa för att få den lite mer smal, mina läppar för att få dom mer fylliga och mina bröst p.ga tumören jag fick operera bort så lämnade den en liten grop på mitt högra bröst. Det är förmodligen bara jag som tänker och ens se det men det är psykiskt och jag vill inte påminnas om det..


Men med det menar jag inte att jag ska göra det men jag hade kunnat tänka mig det.

Men jag tror att om man väl börjar te.x förstora läpparna är det lätt att jag fortsätter att operera mig. Jag tror att det är lätt att man inte känner sig tillfredställd med sig själv.


Lagomt, som det så fint heter i Sverige är nog bäst. I alla lägen.


Vet ni vilken Amanda Lepore är?"Hon" är född som pojke men hon ville blir tjej så hon gjorde ett könsbyte och sedan bara rullade operationerna på.


Hon har gjort bl.a -


* Bröst inplantat

* Näs operation

* Knäckt revben för att kunna skapa den perfekta midjan

* Silikon i läppar

* Silikon i stjärten för att få en rund passform

* Silikon  i höfterna.

Etc..




  


Vad tycker ni?



HOT OR NOT?


Av Mikaela Billström - 4 februari 2010 20:40



... Till mamma



  






Perfektion is the name..

Av Mikaela Billström - 4 februari 2010 15:02


Värsta ilandsproblemet men jag har ett så kallat problem. Hur vet man vilket färg som passar just mig?Jag har jätte svårt med just ögonskugga, allt annat som har med smink att göra är jag proffs på med det här problemet med dessa ögonskuggor gör mig nästan galen. 


Jag blir lite frustrerad när jag ser vackra tjejer/kvinnor med den perfekta matchande ögonskuggan. Tror jag ska beställa en tid hos tjejerna på FACE så kanske dom kan hjälpa mig.. 


  



Idag är det Torsdag. Jag ringde till jobbet nyss och sa att jag är frisk nu så jag ska börja jobba i morgon igen. Kan bli så att jag ska jobba lördag dag också men det vet jag inte förnst imorgon. 


Jag ha skickat två sms till Linen men hon svarar ej, hoppas att det har gått bra för dig vännen.. Ring mig när du läser det här för det vet jag att du gör inom en snar framtid.


Din stalker    





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards